-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Har byttet navn:
Fremtind Service er blitt AutoSync
AutoPASS-utstederen vil skape en enklere hverdag for bilister. 1,4 millioner nordmenn får de nærmeste ukene faktura med ny avsender.
1. september endret AutoPASS-utstederen Fremtind Service navn til AutoSync.
AutoSync ble til som følge av bompengereformen. Politikernes ambisjon, da de skilte ut innkreving for avtalekunder fra bompengeselskapene, var at kommersielle utstedere skulle benytte avtaler og bombrikker til å utvikle nye kundevennlige tjenester.
– Den utfordringen har vi tatt på alvor, sier Svein Skovly, kommersiell direktør i AutoSync. – Nå er vi glade for å kunne fortelle at mye nytt er på vei. Vi ønsker rett og slett å bidra til at norske bilister og flåteeiere får en enklere bilhverdag, sier han.
Kundene møter et nytt navn og nytt utseende på nettsider og fakturaer, ellers er alt som før. Det betyr blant annet at betalinger med avtalegiro og e-faktura fungerer som tidligere, uten at kundene behøver å gjøre noe.
Sparer penger med AutoPASS-avtale
En analyse av bom- og ferjepasseringer for første halvår 2024 viser at gjennomsnittsbilisten sparer 1200 kroner hvert år med AutoPASS-avtale og bombrikke.
– Besparelsen gjelder bare rabattene på 20 prosent på bompasseringer og 10 prosent på ferjer som alle personbiler og lette varebiler får, sier Skovly.
– I tillegg kommer alle fordelene med elbilrabatter, månedstak og timesregler. Det lønner seg derfor å betale bompengeregningen i tide slik at man ikke går glipp av alle disse fordelene.
Folk sparer mer hvis de kjører mye og betaler mye i bompenger. En gjennomsnittlig Oslo-bilist sparer nesten 2000 kroner i året med bombrikke.
Det store flertallet av norske bilister har AutoPASS-avtale, men det er fortsatt en del som kjører rundt uten brikke og går glipp av både rabatter og de andre fordelene.
Nye tjenester på vei
De kommende månedene dukker det opp flere forbedringer, blant annet en ny selvbetjeningsløsning. Den vil gjøre det enklere for norske bilister å følge med på og oppdatere AutoPASS-avtalen sine.
Og noen forbedringer er her allerede: Har du bompengeavtale hos AutoSync, så sender de deg nå en SMS og minner om at du må oppdatere avtalen din når bilen blir solgt.
– Vi vil jo ikke at du skal betale bompenger for en bil du ikke lenger bruker, sier Skovly.