-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dennis Olsen fullførte Le Mans
For første gang på 28 år har vi hatt en norsk deltager i 24-timersløpet på Le Mans. Dennis Olsen løste oppgavene sine så bra at det neppe er siste gang vi ser ham i verdens mest attraktive bilrace.
Med 61 biler på startstreken er det en prestasjon bare å gjennomføre den krevende løpet som pågår et helt døgn. Eller skal vi heller si en hel uke, for Dennis var på plass i Le Mans allerede forrige helg for å gjennomføre treninger, kvalifiseringer, parader og show.
Porsche stilte med hele fire fabrikkteam i årets løp, og Dennis kjørte sammen med Sven Müller og Mathieu Jaminet i det Porsche definerte som «ungdomsbilen».
Alle tre gjorde en meget profesjonell innsats og noterte rundetider på nivå med de beste i GTE Pro-klassen som i år var ekstremt jevn.
De lå lenge på samme runde som lederbilen i klassen, men var uheldige når Safety Car kom på banen og delte feltet i tre på den lange banen. I tillegg hadde de problem med en hendel som gjør at rattet kan reguleres som knakk i forbindelse med et førerbytta på natta – noe som medførte ekstra depotstopp.
Ungdomsbilen endte til slutt på 8. plass i klassen som ble vunnet av en Ferrari foran to Porscher.
Toyota innfridde forventningen og sikret seg dobbeltseier i den raskeste LMP1-klassen.
Fernando Alonso satt i vinnerbilen sammen med Sebatien Buemi og Kazuki Nakajima, og dermed er Alonso den første i verden som kan smykke seg med VM-titler innen to grener i asfaltracing, og den andre med to VM-titler i bilsport sammen med Petter Solberg som er verdensmester i både rally og rallycross.