-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Porsche øker hybridutvalget
Porsche lanserer nye ladbare hybrider i Panamera-familien. Nå kan du velge mellom hele tre styrkegrader, og like mange karosserier.
Først ute etter at modellen fikk en oppgradering var Panamera 4 S E-Hybrid som med kombinasjonen av en 2,9-liters sekser og elmotor byr på en systemeffekt på 560 hestekrefter og maks dreiemoment på 750 Newtonmeter.
Den gjør null til hundre på 3,5 sekunder, har en toppfart på 298 km/t og den elektriske rekkevidden er oppgitt til 53 kilometer.
Nå lanseres den nye toppmodellen – Panamera Turbo E-Hybrid med systemeffekt på hele 700 hestekrefter. Under panseret på denne ligger en 4,0-liters biturbo V8 med 570 hk og en elmotor som bidrar med ytterligere 100 kW (136 hk).
Takket være en batteripakke med 30 prosent mer kapasitet (17,9 kWt) enn tidligere skilter den med en elektrisk rekkevidde på inntil 50 km basert på WLTP-syklusen. Det kan bli i snaueste laget om regjeringen får gjennom sitt forslag til statsbudsjett.
Hvis du er mer interessert i ytelsene, så kan vi fortelle om 0-100 på 3,2 sekunder og toppfart på 315 km/t.
Ny innstegsmodell blant de ladbare hybridene er Panamera 4 E-Hybrid som har en samlet effekt på 462 hestekrefter.
Her trenger du 4,4 sekunder før speedometernåla passerer 100, mens potensiell toppfart er 280 km/t. Her er den elektriske rekkevidden oppgitt til 56 km.
Drivlinjene tilbys i alle de tre karosserivariantene – sedan, Exetutive (med lang akselavstand) og Sport Turismo og bilene er bestillingsklare.
Selv om Taycan er modellen som har størst oppmerksomhet i den norske Porsche-organisasjonen i år, er det også bra fart i Panamera-salget.
Hittil i år er det ifølge OFV registrert 40 nye Panamera, mot 88 samme periode i fjor. Av disse var kun fem ikke-hybride.