-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nå kan du bestille den heftige Mach-E GT
Norske kunder har tatt godt imot Mustang Mach-E. Nå åpner Ford for bestilling av toppmodellen med inntil 487 hestekrefter.
I første halvår ble det ifølge OFV registrert 2718 nye Ford Mustang Mach-E på norske skilter, den var øverst på statistikken i mai og nummer to bak Tesla Model 3 i juni.
Les vår prøvekjøring av Mustang Mach-E
Nå kommer modellen for dem som ønsker maksimalt med krefter. Mustang Mach-E GT har hele 465 hestekrefter og maks dreiemoment på 830 Newtonmeter. Via en boost-funksjon henter man ut ytterligere fem prosent over en kort periode.
Nye Mustang Mach-E GT er utstyrt med to elektriske motorer, firehjulsdrift, avanserte MagneRide adaptive dempere som justerer seg etter valgt kjøremodus og et bremsesystem fra Brembo.
Ford lover at kombinasjonen gir fantastiske kjøreegenskaper. Mach-E GT kommer også med en unik drivlinjekalibrering som gjør at mer av dreiemomentet blir fordelt til bakhjulene sammenlignet med de andre Mustang Mach-E med firehjulsdrift.
Den kommer også med et nytt kjøremodus, «Helt utemmet», som er utviklet for å balansere bruken av krefter og dreiemoment for best mulig rundetider på bane.
Bilen er priset fra 635.000 kroner, men det kommer også en egen lanseringsmodell i begrenset opplag.
Ford hevder at Mustang Mach-E GT i praksis har alt utstyr som standard, man velger kun farge og eventuelt panoramatak.
På lanseringsutgavene av Mach-E GT som først blir tilgjengelig for bestilling er bilen allerede utstyrt med panoramatak og i fargene Grabber Blue, Cyber Orange og Dark Matter Grey. Disse topp utstyrte lanseringsmodellene koster fra 658.000 kroner.
Leveringene av nye Mustang Mach-E GT estimeres å starte mot slutten av året/tidlig i 2022.