-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Grecale kommer med våren
Også Maserati sliter med leveringsproblemer, men nå lover de at Grecale kommer i løpet av våren.
Den offisielle lanseringen skulle egentlig vært avholdt i november, men som de fleste bilprodusenter sliter også Stellantis-gruppens luksusmerke med å skaffe nok komponenter fra sine underleverandører.
Grecale blir lillebror til den eksisterende Levante og deler plattform med Alfa Romeo Stelvio, den såkalte Giorgio-plattformen som debuterte med Giulia.
Prototyper av Grecale har vært på veien en stund, og nå har Maserati bekreftet at den skal vises i produksjonsdrakt i løpet av våren.
Mens Stelvio i Quadrifoglio-versjon har en 2,9-liters V6 på 510 hestekrefter, er det ventet at Grecale skal tilbys med en 3,0-liter på drøye 600 hk. I sportsbilen MC20 yter denne 621 hester, men den kan enkelt tilpasse ulike styrkegrader.
En elektrisk drivlinje ligger også i planene, men det drøyer antagelig et par år før denne er klar for lansering og trolig skal den bygges på en av de nye plattformene som er under utvikling hos Stellantis.
På disse ferske spionbildene får vi før første gang et blikk av interiøret siden våre fotografer benyttet tiden godt mens testpilotene tok en lang lunsj. Legg merke til at girvelgeren er plassert som knapper nederst på infotainment-skjermen. Det er vel en ny vri?