-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Aston til Le Mans for å vinne
Aston Martin bygger en ny bil som skal delta i 24-timersløpet på Le Mans neste år. Målet er totalseier.
Den åpne racerbilen i de klassiske Gulf-fargene, lyseblått og oransje, er ny fra innerst til ytterst. Den skal konkurrere i den såkalte LMP1-klassen som er for de kraftigst motoriserte bilene som normalt slåss om totalseieren.
De siste årene er det de dieseldrevne racerbilene fra Audi og Peugeot som har dominert løpet, men nå er Automobile Club De L’Oest (ACO), organisasjonen bak løpet, i ferd med å utarbeide nye regler for 2011.
Aston Martin har tro på at disse skal gjøre det mulig å vinne også for bensindrevne biler. Og for den britiske sportsbilprodusenten er det helt uaktuelt å satse på annet drivstoff enn det som de benytter i hele bilparken sin.
Styreformann i Aston Martin, David Richards sier: - Etter å ha vunnet GT-kategorien i 24-timerløpet to ganger i 2007 og 2008, og Le Mans-serien i 2009, er fortsatt det ultimate målet å gå helt til topps i 24-timersløpet og bringe tittelen tilbake til England.
Dette er Aston Martins første racerbil som er bygget fra grunnen og opp på mer enn 50 år. Men Richards vet at det ikke er noen enkel oppgave han står overfor.
- Selv med ny bil og motor bygget for formålet, står vi over for en Davids kamp mot Goilat. Våre konkurrenter har nemlig enorme ressurser, sier Richards.
Aston Martin tok sin første og hittil eneste totalseier på Le Mans i 1959. Bilen var den gang en DBR1 med legendene Roy Salvador og Carroll Shelby bak rattet.