-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Audi til Le Mans med fire biler
Som svar på Toyotas hybridsatsing på Le Mans, stiller Audi med to dieselhybrider og to rene dieselbiler.

Torsdag ble listen over deltagerne i det legendariske 24-timersløpt på Le Mans offentliggjort – og den viser at Audi har valgt å splitte seg mellom to dieselbiler og to utgaver av den dieselelektriske hybriden, som de har testet siden i fjor høst.
Begge bærer navnet R18.
- De første testresultatene for hybriden er svært oppmuntrende, og vi er spente på å se hvordan denne teknologien fungerer på en racerbane som Le Mans. Vi vil likevel se et potensial i en tradisjonell drivlinje, og det gjør også kollegaene våre i produksjonsavdelingene.
- Derfor er vi svært fornøyd med at Automobile Club de l'Ouest og FIA har gitt oss mulighet til å stille med fire biler i år, sa sjefen for Audi Sport, Wolfgang Ullrich.
Svinghjul
Audi skal ifølge rapportene basere sin hybridløsning på svinghjulsteknologi for å lagre energi, i stedet for batterier eller kondensatorer som Toyota har valgt for sin hybridbil.
LES OM VÅRT MØTE MED TOYOTAS HYBRIDRACER HER
Så langt har Audi nominert en fører for hver av de fire bilene, slik reglene for Le Mans angir.
DTM-fører Oliver Jarvis er satt opp på en av de konvensjonelle R18-bilene. Han har tidligere kjørt på Le Mans i 2010 for privatteamet Kolles.
Andre Lotterer, Allan McNish og Timo Bernhard er de tre førerne som er meldt inn som førere for de andre bilene så langt.
Planen er å kjøre med to biler i hele WEC-serien, og tre biler i 12-timersløpet på Sebring og på Spa i mai.
Japaner bekreftet for Toyota
Som vi antydet etter besøket på Paul Ricard i forbindelse med testingen av deres nye TS030 HYBRID, ble Super GT-fører, Hiroaki Ishiura, satt opp som fører på den andre av de to bilene.
Spennende er det også å se at amerikanske Dyson Racing, som vant fjorårets American Le Mans Series, for første gang er klar til å gi seg løs på løpet som har gitt navn til serien.
De har tatt opp to plasser, og kommer med sine nye LMP1 Lola-Mazda B12/60.