-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Audis A2 blir anti-i3
Audi har sendt ut noen nye bilder av den kommende A2. Nå ryktes det at deres svar på BMW i3 først kommer i 2015.
Det er ikke tvil om at Audi ble tatt litt på sengen av BMWs i-serie. For jo mer vi ser av, og hører om, den kommende A2, jo klarere blir det at den blir et svar på i3. Men et svar som kommer to år seinere – som ryktene nå sier vil skje med denne – er aldri noe godt svar.
De nye bildene viser litt av det samme inntrykket vi fikk av bilen da vi så de første skissene.
Audi er inn i et designspråk som lener seg i påfallende grad på moderne kjøkkenutstyr. Komfyrer og kjøleskap og andre hjelpemidler i den avdelingen later til å være en solid inspirasjonskilde. Jeg sier ikke at det er noe galt i det, men det hele blir underlig sterilt.
Nå er det heldigvis ikke ordentlige, usminkede fotografier vi har fått, så vi kan selvfølgelig håpe på at bilen står på egne hjul, og får sin egen personlighet når den blir avduket i Frankfurt til uken.
Sammen med bildene dukker det opp noen flere detaljer også. Motoren er på 85 kW (115 hk) og 270 Nm og driver forhjulene fra en såpass stor Li-ion batteripakke at Audi regner med 200 km rekkevidde.
Den vil kunne nå 150 km/t og gjøre null til 100 på så vidt over ni sekunder. Masse aluminium og karbonfiber vil holde vekten nede på 1150 kg.
Audi forteller også at en elektronikkpakke som inkluderer selvkjørende egenskaper, såkalt autonom kjøring, vil være en del av innholdet.
Kanskje derfor vi må vente til 2015?