-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Her går det unna
Audi er virkelig på det elektriske sporet for tiden. Her er en nok ny modell på test i kalde strøk.
Audis første elbil, som rett og slett heter e-tron, er like rundt hjørnet for de første norske kundene. Bladet Bil har nylig testet den, noe du kan lese i neste utgave av bladet som er på plass hos våre abonnenter neste uke. Nummer 4-2019 heter det.
På Genève-utstillingen viste Q4 e-tron som konseptbil, men de la ikke skjul på at også den har fått sin plass i produksjonsplanene og skal på samlebåndet i løpet av 2020.
Og nå får vi en klar indikasjon på at også lillebror Q2 skal elektrifiseres gjennom disse ferske spionbildene. Da blir nok betegnelsen med stor sannsynlighet Q2 e-tron.
Det fins en Q2 med strukket akselavstand som bygges spesielt i og for Kina, og våre fotografer har ikke greid å slå fast om det er denne eller «vår» versjon som er avbildet her.
Kina er jo et attraktivt marked for elbiler, og litt ekstra akselavstand kommer godt med når man skal plassere en batteripakke i gulvet, så det er ikke ulogisk at man tar utgangspunkt i denne.
En Q2 e-tron vil neppe skille seg nevneverdig ut fra de fossildrevne med hensyn til design, men den får nok en annen grill siden behovet for frisk luft er mindre, og så ser vi på bildene bakfra at eksosrørene er fraværende.
Det blir spennende å høre om Q2 e-tron blir forbeholdt Kina eller om den også skal selges på vårt kontinent. Vi snakker uansett neppe lansering før i 2021 – tidligst.
Q2 har ifølge OFV vært nest mest solgte Audi-SUV de siste to årene, kun slått av storebror Q7. En e-tron ville nok løfte salget til nye høyder.