-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fiats kinesiske crosser
Ottimo er en mellomklassebil fra Fiat produsert i Kina for kinesere. I Shanghai viste de en spennende crossover-versjon av den.
Ottimo Cross er navnet Fiat har satt på sin kinesiske crossover-modell som debuterte på Shanghai-utstillingen. Den ser såpass ryddig ut, har mange elementer fra produksjonsmodellen, og er så logisk, at det er veldig sannsynlig at dette vil bli en katalog-modell om kort tid.
Dette er ikke noen helt ny modell som Citroëns Aircross, men mye av oppskriften er den samme. Den har heller ikke Aircrossen vanvittig flotte konsept-interiør. Her er det Ottimo-standard interiør, det eneste avviket er røde sømmer.
Off-road look
En opphengning som løfter hele bilen noen centimeter, kraftige hjul der svarte hjulbuer forsterker det massive inntrykket, skikkelige støtfangere og antydninger av skliplater, og et takstativ som ser brukbart ut.
En oppskrift som har vist seg svært populær i Kina, noen modeller som allerede har gått gjennom cross-kverna, selger bedre enn de Obos-modellene de opprinnelig var basert på.
Det er en del gode detaljer her, som forhåpentlig vil henge ved helt til samlebåndet begynner å gå. Nye, kule baklys, kombinert støtfanger/skliplate båe foran og bak, eksosrør som ser ut som de mener alvor og som er speilet i noen skikkelige luftinntak ute i hjørnene foran.
LED-elementene på hver side under takgrinden foran er litt frekke – og kanskje ikke lovlige? – dessuten er grillen ny og kan kanskje varsle en ny æra for Fiat-fronter?
Det er ikke noe oppsiktsvekkende med drivlinjene, 120- eller 150-hesters 1,4-liters bensin og med en femtrinns manuell eller en DCT. Det hele bygget på toppen av en C-Evo plattform, den samme du finner under Giulietta.