-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
M3 blir 3
Når BMW lanserer sin nye M3 vil den ikke bare bli tilgjengelig som coupé. Her er beviset.
Den er etterlengtet hos entusiaster som venter på neste utgave av den populære muskelbilen. Her er bilder som viser at bilen blir tilgjengelig i tre karosseriformer: som coupé, cabriolet med elektrisk drevet ståltak og som sedan.
Carparazzi har foreviget bilene under testing, på Nordsløyfa og i Nord-Sverige hvor bilene kjører rundt relativt umaskert.
Fra 6 til 8
Neste generasjon M3 får for første gang V8-motor – basert på V10-blokka i M5. Denne blir mer kompakt enn rekkesekseren som driver dagens M3 og man forventer rundt 400 hk, en aks-tid på ca fem sekunder og en toppfart sperret ved 250 km/t.
6-trinns manuell gearkasse blir standard mens siste generasjon SMG sekvensiell manuell kasse tilbys som alternativ – muligens med 7 trinn. En lenger akselavstand vil hjelpe BMW å oppnå en ideell vektfordeling mellom for- og bakaksel.
To doble eksosrør pynter opp hekken mens store luftinntak og en ekstra lav frontspoiler er typiske M3-trekk som beholdes.
Trolig debuterer M3 som coupé på Genève-utstillingen i mars med salgsstart i løpet av våren. Cab og sedan forventes rundt et halvår senere.