-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
M3 blir 3
Når BMW lanserer sin nye M3 vil den ikke bare bli tilgjengelig som coupé. Her er beviset.
Den er etterlengtet hos entusiaster som venter på neste utgave av den populære muskelbilen. Her er bilder som viser at bilen blir tilgjengelig i tre karosseriformer: som coupé, cabriolet med elektrisk drevet ståltak og som sedan.
Carparazzi har foreviget bilene under testing, på Nordsløyfa og i Nord-Sverige hvor bilene kjører rundt relativt umaskert.
Fra 6 til 8
Neste generasjon M3 får for første gang V8-motor – basert på V10-blokka i M5. Denne blir mer kompakt enn rekkesekseren som driver dagens M3 og man forventer rundt 400 hk, en aks-tid på ca fem sekunder og en toppfart sperret ved 250 km/t.
6-trinns manuell gearkasse blir standard mens siste generasjon SMG sekvensiell manuell kasse tilbys som alternativ – muligens med 7 trinn. En lenger akselavstand vil hjelpe BMW å oppnå en ideell vektfordeling mellom for- og bakaksel.
To doble eksosrør pynter opp hekken mens store luftinntak og en ekstra lav frontspoiler er typiske M3-trekk som beholdes.
Trolig debuterer M3 som coupé på Genève-utstillingen i mars med salgsstart i løpet av våren. Cab og sedan forventes rundt et halvår senere.