-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Conti GT får Bentley i pluss
Den nye Bentley Continental GT er en enorm suksess lenge før den første kundebilen er levert. Første årsproduksjon er allerede solgt, og eierne regner med break even allerede etter et par år.
Men allerede om to år regner eieren med at den engelske filialen vil være i balanse, og i forretningsplanen ligger det et årlig resultat på mer enn 100 millioner Euro. Flere nye modeller skal følge etter den to-dørs sports-coupeen som vi kjenner. Først kommer en firedørs luksus-sedan og den som følger deretter blir nok en åpen versjon av GT-modellen. Alle sammen bygget på den samme plattformen som opprinnelig kommer fra Phaeton.
På grunn av sensommerens tyske streiker – karosseriet presses nemlig i Mosul - er utleveringene av de første bilene skjøvet med ca. en måned. Slutten av oktober ser nå ut til å være D-dag. Den køen som skal betjenes da er lang. Hele første års produksjon er nemlig solgt ut, og Bentley jobber nå med planer om å innføre nok et skift slik at produksjonen kan stige fra 3.500 biler til 5.000 årlig.