-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
3-dørs Polo til Frankfurt
Volkswagen lanserer sin nye småbil med tre dører. Den blir rimeligste Polo i mange markeder.
Bilen får et mer dynamisk utseende enn 5-dørsutgaven, takket være større dører og en modifisert C-stolpe. Men bortsett fra dette er de to modellene ganske identiske.
Ved lanseringen i Frankfurt i september er 3-dørs Polo tilgjengelig med seks motorer. Ytelsene spenner fra 60 til 105 hk.
Innstegmodellen blir en 1,2 Trendline, men de som ønsker en mer påkostet Polo kan gå for utstyrsnivå Comfortline eller Highline.
Det kommer også en 3-dørs Polo BlueMotion fra lanseringstidspunktet. Med 75 hk og et forbruk på 0,33 liter på mila, er denne iflg. Volkswagen klasseledende innen CO2-utslipp. 87 g/km er på hybrid-nivå.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
3- og 5-dørsutgavene har identiske mål – en lengde på 3,97 m, en bredde på 1,68 m og en høyde på 1,48 m. Det samme gjelder bagasjerommet på 280 liter som øker til 952 liter med baksetene nedfelt.
Modellen er lite aktuell for Norge, for her vil folk flest ha fem dører.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT