-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
En Suzuki for Norge?
Vi har møtt Kizashi som konsept ved flere anledninger, men nå er den nye Suzuki-modellen lansert. Foreløpig på det amerikanske markedet.
Like ekstremt utseende som konseptene, får den naturligvis ikke. Men den nye mellomklasse-bilen fra Suzuki, har et tiltalende utseende som er lett å like. Dessuten kan den leveres med firehjulsdrift – et av kriteriene for at den kan være aktuell for den norske importøren.
I USA er Kizashi utstyrt med en 2,4-liters motor i kombinasjon med enten CVT- eller 6-trinns manuell gearkasse. Effekten er ikke oppgitt, men amerikanske medier regner med at den får ca 200 hk.
Åtte kollisjonsputer, ABS-bremser og stabilitetskontroll blir standard over hele fjæla på bilen, som skal produseres i Sagara, Japan.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
For Europa vil nok Suzuki tilby andre motorløsninger, og det får vi muligens et hint om i forbindelse med Frankfurt-utstillingen neste måned. Med en attraktiv pris, er dette en modell som de norske forhandlerne garantert vil ta imot med åpne armer.