-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
En Suzuki for Norge?
Vi har møtt Kizashi som konsept ved flere anledninger, men nå er den nye Suzuki-modellen lansert. Foreløpig på det amerikanske markedet.
Like ekstremt utseende som konseptene, får den naturligvis ikke. Men den nye mellomklasse-bilen fra Suzuki, har et tiltalende utseende som er lett å like. Dessuten kan den leveres med firehjulsdrift – et av kriteriene for at den kan være aktuell for den norske importøren.
I USA er Kizashi utstyrt med en 2,4-liters motor i kombinasjon med enten CVT- eller 6-trinns manuell gearkasse. Effekten er ikke oppgitt, men amerikanske medier regner med at den får ca 200 hk.
Åtte kollisjonsputer, ABS-bremser og stabilitetskontroll blir standard over hele fjæla på bilen, som skal produseres i Sagara, Japan.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
For Europa vil nok Suzuki tilby andre motorløsninger, og det får vi muligens et hint om i forbindelse med Frankfurt-utstillingen neste måned. Med en attraktiv pris, er dette en modell som de norske forhandlerne garantert vil ta imot med åpne armer.