-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Reitzle samler troppene
Morsom trekant. Wolfgang Reitzle forsvant fra en av toppjobbene i BMW. Etter kort tid dukket han opp som sjef for Fords Premier Automotive Group. Da han forsvant derfra for noen måneder siden dukket han opp som toppsjef hos Linde. Nå har han samlet sine ex-arbeidsgivere rundt samme bord.
BMW er på sin side en sterk tilhenger av å bruke hydrogen som drivstoff. Ikke via omveier som brenselceller eller tilsvarende, men som en Rett-i-koppen suppe. De har allerede demonstrert hvor bra det går ved å utstyre noen av de forrige 12 sylindrede 7-Serie modellene med hydrogen-tank og forbrenningsteknologi. Og nå forteller de at den nye 7-Serien / E68 som den heter internt, skal utvides med en modell, 745h, som skal i salg fra 2005.
Men nå begynner Ford også å bli konkret på dette området. En 2,3-liters firer med turbo skal drives med hydrogen fra en trykk-termosflaske-tank, og denne skal være forholdsvis klar neste år allerede. Hele gass-systemet skal leveres av Linde, som også har vært BMWs partner i dette arbeidet.
Og nå har selvfølgelig Wolfgang Reitzle, som kjenner igjen en mulig deal når han ser den, samlet de to gamle forbindelsene sine i en formalisert allianse som skal jobbe frem brukbare hydrogen-løsninger. Se ikke bort fra at han kan få med andre hydrogen-interessert også, som Daimlerchrysler og Honda, i samme gruppe. Selv om han aldri har jobbet for dem.