-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Møller Bil Etterstad:
Markedssjef
-
Bilia Norge AS:
Periodisk kjøretøykontrollør, (PKK) BMW Drammen
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
DRIVE Mobility AS:
Daglig leder
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
Opplysningsrådet for Veitrafikken:
Administrerende direktør
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Bruktbilselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Garantisaksbehandler
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Isuzu dropper personbiler
Det er tvilsomt om det blir nødvendig med så masse sorgarbeide. Eller om krisepsykiatriske team må kalles inn. Isuzu skal slutte med personbiler. Det betyr at Aska forsvinner!

Men samtidig dukket det opp juveler som konseptbilen 4200R i Tokyo i 1989, der Lotus hadde gjort svært meget av arbeidet. Slike ting ga oss et visst håp om fremtiden. Men når det var biler som Gemini de forsøkte å selge – 204 slike ble lurt inn på det norske markedet – var liksom ikke Isuzu det merket som skapte størst entusiasme.
Men i 4x4-avdelingen var det ganske annerledes. Der var (og er) de kompetente på produksjonssiden, og når det gjelder konsepter og utvikling har de alltid vært i forkant. Det var Shiro Nakamura som var designsjef der, og han lot Simon Cox og hans muntre menn i Birmingham boltre seg akkurat som de ville på fremtidsvisjoner. I dag er Nakamura den meget progressive sjefen for Nissan Design, og Cox tegner fremtidsmodeller for Cadillac og andre US-GM produkter, fremdeles med base i lite fancy men svært så gatesmarte Birmingham.
Nå skal altså Isuzu gi seg helt med personbil og ofre seg for lette trucker og dieselmotorer. Ingen kommer til å savne det. Ikke Honda en gang.
Honda?
Ja, for Isuzus siste modell, Aska (bildet), er en ren Honda Accord kloning. Men nå på slutten ble det ikke solgt flere enn ca. 500 slike i året, og det klarer nok Honda å fikse på egen hånd.