-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Schweitzer leder for Europas bilindustri
På et nylig møte i ACEA ble Louis Schweizer valgt til president for ACEA i 2003. Schweitzer er sjef for Renault, det skal han fortsette med. ACEA er sammenslutningen av europeiske bilprodusenter som gikk så sørgelig på trynet i sitt forsøk på å lobbe EU i forbindelse med gruppeunntaket.

Schweitzer lover at han, sammen med ACEAs sekretariat, skal fortsette arbeidet med å overhale distribusjonssystemet i Europa, få det implementert i de nye EU-medlemmene som ligger i vannskorpen, og fortsette arbeidet med å få harmonisert det internasjonale tekniske regelverket. Selvfølgelig er han også klar til å fortsette arbeidet med miljøet, med spesiell vekt på sikkerhet og CO2 utslipp. Gjøre situasjonen bedre for fotgjengere er spesielt viktig. Han regner også med at samarbeidet med berørte EU-organer fortsatt skal være positivt.
Av en eller annen grunn hadde jeg trodd at mannen som sa ja til å slippe løs den nye Meganen, som har reddet Nissan fra kanten av stupet og som gjør fabrikkøya i midten av Seinen om til et av Europas største kunst- og kultur-sentra, kanskje hadde vært litt mer original.
På den annen side, han lagde ikke store bølger sist han ledet ACEA heller, på midten av 90-tallet en gang.
ACEA representerer i dag 13 store europeiske produsenter som også bygger tungt og buss, som fremstiller 16 millioner biler i året og som beskjeftiger 1,1 million mennesker. Foreningen ble stiftet så sent som i 1991, så det er kanskje ikke så rart at de ikke har hatt tid til å bli offensive enda.