-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Liv for Rover etter døden
London (BilNorge.no): Rover kan gjenoppstå. Men neppe som en bil produsert i England. Flere produsenter er interessert i Rover og MG – og nå skjer det en spennende anbudsrunde om restene etter bilkonsernet. Det er produsenter og investorer i Iran, Russland, India, Kina og flere andre land som viser interesse for restene.

Iran er landet i Midt-Østen mest størst bilproduksjon. Den største produsenten, Khodro ønsker å øke kapasiteten til 1 million biler i år og vil gjerne eksportere til alle nabolandene. I dag produserer de en variant av Hillman Hunter fra 1970-åene kjent under navnet Paykan. Den er ikke bare gått ut på dato, men iranske myndigheter mener den bruker for mye bensin og vil ha biler som forurenser mindre.
Derfor vurderer de å kjøpe alt etter Rover/MG – modellene, planene for nye modeller og det som er igjen av maskiner og utstyr. De vurderer også å knytte kontakt med de mange underleverandørene Rover og MG hadde i England. Undersøkelser viser at det enkleste er å flytte produksjonslinjene – problemet er å få med seg underskogen av leverandører av komponenter.
Konkursforvalteren for Rover vurderer også om de skal selge restlageret av ferdig produserte biler til India eller Iran. Fabrikken har rundt 2000 biler nesten ferdige og de selges til høystbydende.