-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Liv for Rover etter døden
London (BilNorge.no): Rover kan gjenoppstå. Men neppe som en bil produsert i England. Flere produsenter er interessert i Rover og MG – og nå skjer det en spennende anbudsrunde om restene etter bilkonsernet. Det er produsenter og investorer i Iran, Russland, India, Kina og flere andre land som viser interesse for restene.
Iran er landet i Midt-Østen mest størst bilproduksjon. Den største produsenten, Khodro ønsker å øke kapasiteten til 1 million biler i år og vil gjerne eksportere til alle nabolandene. I dag produserer de en variant av Hillman Hunter fra 1970-åene kjent under navnet Paykan. Den er ikke bare gått ut på dato, men iranske myndigheter mener den bruker for mye bensin og vil ha biler som forurenser mindre.
Derfor vurderer de å kjøpe alt etter Rover/MG – modellene, planene for nye modeller og det som er igjen av maskiner og utstyr. De vurderer også å knytte kontakt med de mange underleverandørene Rover og MG hadde i England. Undersøkelser viser at det enkleste er å flytte produksjonslinjene – problemet er å få med seg underskogen av leverandører av komponenter.
Konkursforvalteren for Rover vurderer også om de skal selge restlageret av ferdig produserte biler til India eller Iran. Fabrikken har rundt 2000 biler nesten ferdige og de selges til høystbydende.