-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Nå kan du bestille den heftige Mach-E GT
Norske kunder har tatt godt imot Mustang Mach-E. Nå åpner Ford for bestilling av toppmodellen med inntil 487 hestekrefter.
I første halvår ble det ifølge OFV registrert 2718 nye Ford Mustang Mach-E på norske skilter, den var øverst på statistikken i mai og nummer to bak Tesla Model 3 i juni.
Les vår prøvekjøring av Mustang Mach-E
Nå kommer modellen for dem som ønsker maksimalt med krefter. Mustang Mach-E GT har hele 465 hestekrefter og maks dreiemoment på 830 Newtonmeter. Via en boost-funksjon henter man ut ytterligere fem prosent over en kort periode.
Nye Mustang Mach-E GT er utstyrt med to elektriske motorer, firehjulsdrift, avanserte MagneRide adaptive dempere som justerer seg etter valgt kjøremodus og et bremsesystem fra Brembo.
Ford lover at kombinasjonen gir fantastiske kjøreegenskaper. Mach-E GT kommer også med en unik drivlinjekalibrering som gjør at mer av dreiemomentet blir fordelt til bakhjulene sammenlignet med de andre Mustang Mach-E med firehjulsdrift.
Den kommer også med et nytt kjøremodus, «Helt utemmet», som er utviklet for å balansere bruken av krefter og dreiemoment for best mulig rundetider på bane.
Bilen er priset fra 635.000 kroner, men det kommer også en egen lanseringsmodell i begrenset opplag.
Ford hevder at Mustang Mach-E GT i praksis har alt utstyr som standard, man velger kun farge og eventuelt panoramatak.
På lanseringsutgavene av Mach-E GT som først blir tilgjengelig for bestilling er bilen allerede utstyrt med panoramatak og i fargene Grabber Blue, Cyber Orange og Dark Matter Grey. Disse topp utstyrte lanseringsmodellene koster fra 658.000 kroner.
Leveringene av nye Mustang Mach-E GT estimeres å starte mot slutten av året/tidlig i 2022.