-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hyundai priser i20
Den var Hyundais mest solgte modell i fjor, og de håper på ny suksess når neste generasjon i20 lanseres. Målet er å selge like mange neste år som de gjorde i fjor.

Nye i20 er større enn forgjengeren, og den er modernisert på alle områder – noe som selvsagt også inkluderer Euro 6-motorer.
I desember er nykommeren på plass hos Hyundai-forhandlerne, med priser som starter på kr 174.950 for basismodellen Classic.
Hyundai Norge forventer at de fleste kunder vil velge utstyrsnivå Comfort med priser fra kr 189.950.
Sammenlignet med den utgående modellen betyr det en prisoppgang på cirka 15.000 kroner.
- For det beløpet får man en bil med god innvendig plass og alt det utstyr man har brukt. Det inkluderer en genial holder for smarttelefonen som ikke bare fungerer som handsfree telefon, men også en alltid oppdatert GPS, musikkbibliotek og billedalbum, sier Thomas Rosvold, adm. dir. for Hyundai Norge.
Salgsmålet for Norge er 1000 biler i 2014, omtrent på nivå med 2013-tallene. Det kan høres beskjedent ut, men markedet for småbiler har sunket med cirka 20 prosent gjennom 2014.
Toyota Yaris er dominerende i den norsk småbilklassen, fulgt av VW Polo og Ford Fiesta. Hittil i år ligger den utgående i20 på en åttendeplass, ifølge OFV.
- Bilen er utviklet på Hyundai utviklingssenter i Tyskland og produseres i Tyrkia, alt for å tilfredsstille europeiske kunders forventninger og kvalitetskrav, avslutter Rosvold.