-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ladas nye racer
I forbindelse med lanseringen av Granta fortalte vi at Lada skal satse tungt på motorsport. Nå har vi bilder av bilen de skal bruke.
Du skal ikke kimse av Lada. Renault-Nissan-alliansen har kjøpt en andel av det russiske eierselskapet, AvtoVaz, og har sagt at de kan komme til å investere mer der.
Lada har fått ny designsjef – Steve Mattin, eks. Volvo. Så dette er et merke vi kommer til å høre mer fra i tiden fremover.
SE: En helt ny Lada
Og Renault / Nissan vet å utnytte eksponeringsmulighetene som ligger i motorsport, Renault har en lang historie i Formel 1, Nissan er godt representert i GT-racing og Dacia markedsfører sin kommende Lodgy gjennom Andros Trophy.
Det spørs om ikke Renault Sport har hatt en finger med i spillet her også, når Lada viser sin nye racerbil basert på nye Granta.
Lada var involvert i WTCC for noen sesonger siden, og de har lovet å gjøre comeback. Nå sier de at det blir full satsning i 2013, men at de skal kjøre rundene i Ungarn og Portugal allerede inneværende år.
Men Lada har flere planer med Granta racerbilen – det skal kjøres en egen Granta Cup hjemme i Russland, og det skal bygges biler etter Super 2000-reglementet som gjør at private team kan delta i forskjellige racing-serier verden rundt.
Får vi snart en norsk Lada-importør igjen?