-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lamborghini lanserer racing-SUV
Lamborghini presenterer Urus ST-X Concept som skal danne grunnlag for en ny racing-serie.
I årevis har Lamborghini hatt gående sin Super Trofeo serie der man kan kjøpe seg inn for å kjøre en løpshelg eller en hel sesong. Det eneste man trenger er et solid budsjett – alt annet tar serviceteamet seg av. Og bilene er identiske slik at mulighetene er like for alle.
Nå presenterer de en helt ny serie som skal på banen fra 2020 og der bilene er Uruser bygget om til banebruk. Og ikke bare asfaltbaner – her skal det også konkurreres off-road.
Europa og Midtøsten er første regioner ut, og banene det skal kjøres på er FIA-godkjente slik at sikkerheten er vel ivaretatt.
Urus ST-X Concept tar med seg Lamborghini Squadra Corsas mangeårige erfaring over i et helt nytt segment.
Sammenlignet med gatebilen er Urus ST-X mekanisk oppdatert og utstyrt med FIA-godkjent sikkerhetsutstyr, som racingbur, brannslukkingsutstyr og godkjent bensintank.
Lakkfargen på konseptet heter Verde Mantis og panseret er utført i eksponert karbonfiber. Større luftinntak sørger for tilstrekkelig kjøling for V8 twinturbo motoren med 650 hk og 850 Nm.
Hekken er utstyrt med spoiler over bakruta og hjulutrustningen er 21-tommers felger med senterbolt, dekkene leveres, som du sikkert har skjønt utfra bildene, av Pirelli.
Lamborghini har klart å redusere vekten med så mye som 25 prosent i forhold til produksjonsbilen.
Et dedikert chassis og veltebur integrert i rammen som sørger for ekstra stivhet, skal ifølge Lamborghini gi en løpsbil som egner seg godt for racing, både på bane og off-road.