-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mye nytt hos BAR
British American Racing, BAR, har i dag vist sin 2002-modell. Men teamet hadde flere ting å berette om enn bare en ny bil på dagens pressekonferanse.
I dag ble det kjent at briten David Richards (49) tar over som leder for teamet. Også han har flere roller, som hovedaksjonær og styreformann for firmaet som bygger Petter Solbergs Subaru, Prodrive, og med de samme roller i selskapet som innehar TV-rettighetene til Rally-VM, International Sportsworld Communicators (ISC). Richard har også tidligere erfaring fra F1 etter en periode i Benetton-stallen i andre halvdel av 90-tallet.
Videre fortalte Honda i dag at de vil engasjere seg enda sterkere i teamet de nærmeste tre årene. Det er ikke usannsynlig at dette skyldes at deres japanske rival, Toyota, er på plass med eget team fra neste sesong. I tillegg til å levere en helt ny motor for neste sesong, vil også Honda ta del i utviklingen av BARs chassis-program. Honda lover at 2002 blir en helt ny start på deres satsning. Også med dekkpartner Bridgestone har BAR skrevet en ny langsiktig avtale.
De som skal ratte de to BAR-bilene neste sesong er de samme som i 2001-sesongen, canadiske Jacques Villeneuve og franske Olivier Panis. Hele fire førere skal ta seg av testing og utvikling av bilen hvorav Ryo Fukuda (22) fra Japan er nykommer. Årets tre testførere, Anthony Davidson, Darren Manning og Patrick Lemarie fortsetter i den samme rollen neste sesong. Dermed har i praksis BAR tre komplette testteam dersom de også inkluderer sine faste førere i disse oppgavene.
Det som blir interessant å følge gjennom den kommende sesongen er Jacques Villeneuves rolle i teamet nå som hans manager og gode venn, Craig Pollock forsvinner. Skulle Pollock ende opp i et annet team etter hvert, er det ikke usannsynlig at Villeneuve følger etter.
Et annet spenningsmoment for teamet som i stor grad eies av tobakksgiganten, British American Tobacco, er hva som skjer på eiersiden når alle teamene skal bli røykfrie i 2006.Se ikke bort fra at vi da får et rent Honda-team som skal sloss mot det rene Toyota-teamet. Honda har racing-erfaring og røtter så det holder.