-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Best med gammal bruktbil
Monte Carlo: Kjetil Engan leder sin klasse i Rally Monte Carlo Historique (RMCH). Men det gjenstår to krevende spesialprøver, og da skal den gamle Cortinaen til Engan virkelig bli satt på prøve.


Suverent beste norske ekvipasje: Kjetil Engan med Bjørn Lie som kartleser kjører en 1965-modell Ford Cortina
Kjetil Engan med Bjørn Lie som kartleser kjører en 1964-modell Ford Cortina. Kjøpt av Kjetils far, Ingar Engan, som bruktbil fra en ungdom i Holmestrand som arvet bilen av sin bestefar.
Nå er bilen i ferd med å bli den klart beste av de norske i RMCH – foran mengder av Porscher. Engan / Lie leder også klassen for de nest eldste bilene i løpet og sier at årets rally har vært tilnærmet problemfritt.
– Vi kjører helt vårt eget løp, sier Kjetil Engan. – Vi vet også at de to siste spesialprøvene i natt kan avgjøre mye. De er bratte og svingete og da er det lite med 90 hester. Særlig når mange av konkurrentene har tre ganger så mange.
– Men det er lite vi kan gjøre med det. Vi skal henge med og har gode dekk, og det er ikke tegn til snø eller is. I vår klasse for de nest eldste bilene kjører vi sammen med de reneste racerbilene i forhold til vår gamle Cortina. Men først skal det kjøres.
Rundt klokken 4 i hatt er årets rally over. I morgen tidlig kan du lese hvordan det gikk til slutt.