-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Rapport 3 fra Team Billerud
Team Billerud Motorsport består av 10 norske ekvipasjer som kjører Rallye Monte-Carlo Historique. Thomas Berve har ansvar for support og rapporterer til BilNorge.no.
Enda en lang og morsom dag er over. Valence-Valence er gjennomført. Kanskje rallyets "korteste" dag når det gjelder tilbakelagt distanse, men definitivt ikke noen hviledag takket være krevende prøver.
Dagen startet i Frankrikes motorsportsenter, Valence, og det ble kjørt etapper vest for byen. Terrenget er kupert og byr på utfordringer, men været var absolutt på vår side.
Ole Thomas Hansen og undertegnede på serviceteamet stod først i utgangen av Valence og hjalp Tom Gulbrandsen og Ove Billerud med tekniske utfordringer. Så dro vi opp til l'Alouvesc og bidro med baguetter og bensinfylling.
Rallye Monte-Carlo Historique på BilNorge.no
Det ble etter hvert rene påskeværet, og vi fylte totalt over 200 liter bensin på bilene til gutta i teamet.
Etter siste deltaker var forsynt, både bil og mannskap, dro vi til siste TK i Tournon og hjalp Billerud med nye tekniske problemer på bilen. En kombinasjon av oljesvetting og ødelagt stag til dynamo gjør at ladingen er ustabil.
Tirsdag morgen bærer det av gårde til Monaco igjen. 580km med kjøring, derav to regularities.
Tirsdag kveld kjøres de 3 siste og mest legendariske nattetappene på Col de Turin.
Dette er et eventyr!
LES OGSÅ: Rapport fra Team Engan med oversikt over de beste norske
Rallye Monte-Carlo Historique på BilNorge.no