-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Sluttrapport fra Team Billerud
Team Billerud Motorsport består av 10 norske ekvipasjer som kjører Rallye Monte-Carlo Historique. Thomas Berve har ansvar for support og rapporterer til BilNorge.no.
Da var siste dagen, og natta, gjennomført. Det startet i Valence med første bil ut 06.30 tirsdag morgen.
Rett etter start møtte serviceteamet Gulbrandsen / Karset for å bistå med el-feil, mens Billerud fikk hjelp til å bytte dynamo.
Da alle på teamet, inkludert start nr. 252, Benny Christensen / Olav Folke Hauge, var i vei, dro vi av gårde mot Monaco via Sisteron.
Alle kom hele frem de ca 50 milene til Monaco og var klare for nattetapper.
Rallye Monte-Carlo Historique på BilNorge.no
SAMLESIDE:Det var spenning i luften da det ble offentlig at det var ti (10) Gin Tonic på Tip-Top Bar i premie til den som kom høyest på lista av Lie-brødrene og Billerud-gutta.
Serviceteamet stilte seg i Lèscarene for å bistå med bensin til de som trengte det. Etappene gikk bra for de fleste, men alle er nok ivrige etter å sjekke endelige resultater onsdag morgen.
Enden på visa er at det har vært en fantastisk tur uansett om man blir nummer 20 eller 200. Det er mange nordmenn blant Topp 50, og det er ikke noe som er morsommere enn det.
De som ymtet at dette var tiende og siste gang, har nok bare kjørt sine 10 første.
Torsdag morgen setter undertegnede og Ole Thomas nesa på servicebilen tilbake mot Eidskogen. Det er kun et år til neste gang...