-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Sluttrapport fra Team Billerud
Team Billerud Motorsport består av 10 norske ekvipasjer som kjører Rallye Monte-Carlo Historique. Thomas Berve har ansvar for support og rapporterer til BilNorge.no.
Da var siste dagen, og natta, gjennomført. Det startet i Valence med første bil ut 06.30 tirsdag morgen.
Rett etter start møtte serviceteamet Gulbrandsen / Karset for å bistå med el-feil, mens Billerud fikk hjelp til å bytte dynamo.
Da alle på teamet, inkludert start nr. 252, Benny Christensen / Olav Folke Hauge, var i vei, dro vi av gårde mot Monaco via Sisteron.
Alle kom hele frem de ca 50 milene til Monaco og var klare for nattetapper.
Rallye Monte-Carlo Historique på BilNorge.no
SAMLESIDE:Det var spenning i luften da det ble offentlig at det var ti (10) Gin Tonic på Tip-Top Bar i premie til den som kom høyest på lista av Lie-brødrene og Billerud-gutta.
Serviceteamet stilte seg i Lèscarene for å bistå med bensin til de som trengte det. Etappene gikk bra for de fleste, men alle er nok ivrige etter å sjekke endelige resultater onsdag morgen.
Enden på visa er at det har vært en fantastisk tur uansett om man blir nummer 20 eller 200. Det er mange nordmenn blant Topp 50, og det er ikke noe som er morsommere enn det.
De som ymtet at dette var tiende og siste gang, har nok bare kjørt sine 10 første.
Torsdag morgen setter undertegnede og Ole Thomas nesa på servicebilen tilbake mot Eidskogen. Det er kun et år til neste gang...