-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Møller Bil Hvam:
Daglig leder
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Penske fra CART til IRL
Dette er omtrent som at Ferrari skulle melde overgang fra Formel 1 til Premier1. For Roger Penske var en av grunnleggerne av CART-serien. Nå går han over til konkurrenten.

Det er de spesielle reglene for tobakksreklame i USA som er hovedårsak til overgangen. Disse tilsier at et sigarettmerke kun kan promoteres på én serie, noe som blant annet har medført at enkelte F1-team kjører med nikotinreklame under USA Grand Prix mens andre ikke gjør det. Og som medførte at da Penske i fjor deltok i Indy 500 og vant det prestisjefylte løpet for 11. gang, var bilene fortsatt røde og hvite, men uten Marlboro-reklame.
Vi planlegger å delta i samtlige IRL-løp i tillegg til Indy 500 i 2002-sesongen, sier Tim Cindric som er president for Penske Racing. Den avgjørelsen ble tatt i samarbeid med vår hovedsponsor.
Og Marlboro-direktør Ina Broeman følger opp med følgende uttalelse: Siden Philip Morris USA bare markedsfører sine produkter i USA og vår intensjon er å kommunisere med voksne røkere som er tilstede på billøp i USA, har vi funnet at IRL passer bedre for vår forretningsinteresser og mål for 2002.
Penske er det mest suksessrike teamet i amerikansk Indycar racing med til sammen 110 seire, inkludert 11 i Indy 500, 11 nasjonale mesterskap og 135 pole positions. De vil ganske sikkert bli sterkt savnet i CART-serien.