-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Fortiden møter fremtiden
Er nye Toyota Prius virkelig så drivstoffgjerrig som reklamen skal ha det til? For å finne ut av det tok vi bilen på langtur sammen med Skoda Octavia.
Først publisert i Bil 7-2016.
Hvem er konkurrenten til Toyota Prius? Svaret på Bil-redaksjonens spørsmål i forkant av denne testen var ikke på noen måte opplagt.
Er ikke Toyotas egen Auris nærmest? De to har jo i prinsippet samme teknologi. Hva så med Skoda Octavia, VW Golf og alle de andre folkelige kombinertbilene?
Ja, hvorfor ikke? Så utfordreren i testen måtte bli Octavia med 1,4 liters-bensinturbo, 150 hk og greit utstyrt.
Denne bilen skulle vise seg så vanskelig å finne at importøren måtte registrere opp en for testens skyld! Skoda selges helst som stasjonsvogn, og for VW Golf del handler det mest om elbil og ladbar hybrid.
LES VIDERE: