-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Vår mening
Selv om ulikhetene er mange, kan ikke en slanket A4 Avant fraskrive seg et snev av slektskap med VW Passat. Men hvem av dem skal jeg velge?
Forskjellene mellom Audi A4 Avant og VW Passat Alltrack er åpenbare.
Er kjøreopplevelsen og de fire ringene i grillen viktigere enn plassen, vil A4 være det opplagt riktige valget.
Men betyr plass mest og merkevaren litt mindre, blir det vanskelig å komme utenom VW Passat. Likevel synes vi 652.500 kroner for en Passat er styggmye penger.
VW Passat har stor suksess i Norge fordi den også leveres som ladbar hybrid. Bare halvbroren Skoda Octavia selger bedre.
A4 kommer snart som Allroad og senere som ladbar.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2