-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Cadillac skal øke i Europa
Igjen sier GM at de skal øke sitt US-bil-nærvær i Europa. Men denne gangen har det kanskje noe for seg. For de ønsker å øke med Cadillac, og der har de en av tidens mest avanserte biler.
Og det burde kanskje interessere gimmick-hungrige europeere. Den interesserer i hvert fall amerikanerne. Flunkende ny bil i dette modellåret og allerede bygget i nesten 50.000 eksemplarer. Dette er modellen som har hovedæren for at Cadillac, som en av de få US-produsentene, har økt volumet fra 163.000 i fjor til 207.000 i år (begge tall var for ut november).
Egentlig var det meningen å pushe CTS i Europa i år allerede, gjennom 100 utvalgte forhandlere som skulle hatt SAAB som hovedmerke. Nå er planene mindre ambisiøse, de dreier seg fremdeles om eksport av CTS, og den nye SRX SUV-modellen. Vi trenger litt eksport bare for å bygge opp merkenavnets prestisje igjen sa Cadillac-sjefen Mark LaNeve ved en presentasjon nylig. Han fortalte at en CTS med høyre-ratt for Storbritannia og Japan skulle i produksjon neste år, og han antydet også at de eksportvolumene han tenkte på lå i et-par-hundre klassen, og langt fra mange tusen. Dermed hørtes det hele plutselig meget mer oppnåelig ut.