-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
Fiats monstertruck
Sjansen for at du treffer denne på veien er minimal. Derimot kan du risikere å få den servert i reklamepausen på en TV-kanal.
Fiat har nylig lansert sin nye Panda 4x4, og i den forbindelse forbereder de en ny reklamefilm som skal vises neste år. Slagordet for bilen er «New Panda, extremely Panda», og det er dette de nå demonstrerer.
Ved hjelp av digitale filmtricks forvandles den lille bybilen først til en praktisk scooter og i neste øyeblikk et rommelig transportfly. Men for å fremheve off-road-egenskapene i bilen har Fiat kombinert digitale tricks med tuning.
Dermed ble denne monstertrucken en realitet – en prototyp utviklet av Fiat i samarbeid med filmskaperne hos Mercurio Cinematografica.
Monstertrucken kombinerer en Panda 4x4 med en Jeep CJ7 4200 plattform. På dette er det montert store, solide traktorhjul med en diameter på 150 cm og en bredde på 50 cm.
Det endelige resultatet er en «bigfoot Panda» som rager hele 390 cm i høyden, er 380 cm lang og 250 cm bred. Ingeniørene brukte bare i overkant av to uker på å bygge den.
Ta en liten titt på denne videoen.