-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ny runde med kollisjonstester
EuroNCAP har offentliggjort resultatene fra det som trolig blir årets siste runde med kollisjonstester. Resultatene spriker, men majoriteten av bilene får maks score.

Nye Audi A3 og den spanske fetteren Seat Leon oppnår begge de maksimale fem stjerner. Sammenlignet med Golf som er bygget på samme plattform har disse modellene en ny, sentermontert kollisjonspute som skal hindre skader ved sidekollisjoner.
Det er slett ikke vanlig at pickuper når til topps i krasjtester, men nye Isuzu D-Max har det som skal til for å oppnå de maksimale fem stjerner – inkludert sentermontert kollisjonspute og AEB.
Et problem med store, tunge biler er at de kan forårsake store skader på andre trafikanter ved sammenstøt, og derfor er det ekstra viktig at de har sikkerhetsutstyr som gjør at de automatisk unnviker potensielle farer.
Stor og tung er også Land Rover Defender, men også den har det som skal til for å oppnå fem stjerner. Det samme gjelder Kias nye Sorento.
Honda e mangler noe av det mest avanserte utstyret, og må derfor nøye seg med fire stjerner. Den mer konvensjonelle Hyundai i10 er enda mer ribbet og scorer dermed midt på treet med bare tre stjerner. Denne modellen selges ikke i Norge.