-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Gallardo i rekordfart
Bare to år tok det for Gallardo å bli Lamborghinis mest suksessrike bilmodell.


Gallardo 3000
Ikke bare er bilen produsert i 3000 eksemplarer, de fleste av dem er også solgt. Dermed har den passert den gamle rekorden på 2903 enheter som Diablo brukte 10 år på å oppnå.
Feiringen av begivenheten fant sted på enden av samlebåndet hvor de som hadde deltatt i produksjonen ble hyllet av president Stephan Winkelmann og fabrikksjef Klaus-Peter Törner – ikke spesielt italienskklingende navn i ledelsen der i gården.
Vi er stolte som oppnådde denne rekorden på bare 24 måneder, var de bevingede ordene som falt fra Winkelmanns lepper til stor begeistring fra samlebåndet.
Dermed ser det ut til at oppskriften med 10-sylindret motor, firehjulsdrift og en toppfart på 315km/t har vært vellykket for det VW-eide selskapet i Sant Agate Bognese.