-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny motorunion
Når man trenger ekspertise, går man til ekspertene. Derfor har store Toyota nå henvendt seg til lille Isuzu.

For selv om Isuzu er små i internasjonal bilsammenheng, er selskapet blant de mest erfarne når det gjelder dieselteknologi. Etter å ha vært fraværende i vårt marked i flere år, ble merket relansert på bil07 og skal markedsføres av de norske Suzuki-forhandlerne.
Samarbeidet mellom Toyota og Isuzu skal dreie seg om dieselmotorer for det europeiske markedet. Det er foreløpig sparsomt med detaljer, men det dreier seg om 1,6-litere med aluminiumsblokk som i følge partene skal sette nye standarder.
Isuzu vil lede prosjektet og stå for selve produksjonen av motorene som skal på markedet i 2012. GM-merkene Saab og Opel har inntil nylig benyttet seg av Isuzu dieselmotorer.