-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Flint bygger japansk
Noe mer amerikansk, noe mer GM enn Michigan-byen Flint, er vanskelig å finne. Skjønt – nå skal det rulle Isuzuer ned fra samlebåndet!

Da får det ikke hjelpe at Isuzu er 12 prosent eid av GM og at denne truck-modellen er nesten identisk med en som også kommer med navneskilt fra Chevrolet og GMC. Det er symbolverdien som er viktig her.
Flint har vært en by der bystyret har forbudt utenlandske biler i byens offentlige parkeringsanlegg, besøkende fikk beskjed, på store skilt, om å reise andre steder med sine importerte biler, og 78 prosent av alle biler solgt i Flint-området i fjor var GM-produkter.
Men nå sier fagforeningsboss Mark Hawkins fra UAW Local 598 at dette er jobber, og det dreier seg om et felles GM/Isuzu prosjekt. Våre arbeidskammerater bygger et GM-produkt med et Isuzu-skilt på. De ønsker altså den økte produksjonen velkommen.
Det er et annet poeng her også. Så lenge disse bilene ble bygget i USA (som GMC og Chevrolet) kom hyttene fra Japan, akkurat som de gjør nå også. Derfra sendes de til en annen fabrikk i USA, som slett ikke er GM-eid, for lakkering og montering, før de sendes videre til Flint der de mates på et chassis som også er produsert et helt annet sted, langt langt unna.
Bortsett fra rent sentimentale argumenter, kan man vanskelig påstå at en bil har geografisk tilhørighet lenger.
Men om det blir lov å parkere Hondaen under rådhuset i Flint er vel allikevel tvilsomt.