-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Møller Bil Etterstad:
Markedssjef
-
Bilia Norge AS:
Periodisk kjøretøykontrollør, (PKK) BMW Drammen
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
DRIVE Mobility AS:
Daglig leder
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
Opplysningsrådet for Veitrafikken:
Administrerende direktør
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Bruktbilselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Garantisaksbehandler
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Isuzu får refs av GM
GM eier 49% av Isuzu og synes vel derfor de har full rett til å kreve radikale tiltak for å bli profitable igjen.

Dette var generalens beskjed til Isuzu i forrige uke, og det fulgte et råd med: Kvitt dere med avdelinger som ikke går, eller som går for dårlig, og kutt produksjonskapasiteten. Vi har presentert Isuzu-ledelsen for en 8-punkts plan, fortalte GM-folk til Wall Street Journal.
Slikt offentlig språk ligner ikke GM, men det kom etter et meget skuffende 4. kvartal, der GMs andel av Isuzu sank med enda 97 millioner dollar. Generalens aksjeverdi hos Isuzu er nå bare 200 mill. dollar.
Isuzus produkter gjør det ikke bra. I USA, der segmentet økte sterkt i fjor, sank Isuzu-salget med 6%. Og, i Japan følger Isuzu med den generelle nedgangen i SUV-salget. 40% ned på 4 år merkes.
Kutte kost, halvere antall egne filialer, og spare i innkjøp er bare noen av verktøyene GM ber dem bruke. Og uten å true med konkrete represalier regner GM med at tallene for regnskapsåret som går ut 31/3-2002 blir skrevet i svart og at de kan vise en 3% fortjenestemargin etter 2005.
Men når Generalen er så grinete på vesle Isuzu, hva sier han til Opel da?