-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Møller Bil Hvam:
Daglig leder
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
1,6 mill. Jeeper tilbake
Konkurrere de om å sette rekorder? Først trakk Daimlerchrysler tilbake godt og vel en halv million biler. Så slo Ford til med 700.000. Nå er Daimlerchrysler tilbake med 1,6 millioner. Alt dette på innsiden av en uke!

Her er ikke Chrysler spesielt samarbeidsvillig, fabrikken hevder at dette dreier seg om førerfeil, at de ikke har kunnet finne noe galt med konstruksjonen og at de ulykkene som er rapportert i de aller fleste tilfellene skyldes at føreren har gått ut av bilen mens den anda har trillet. Men de har gått med på å tilbakekalle 1,6 million biler og installere en liten greie som virkelig sikrer at gearstangen står i Park. Men samtidig har de forsøkt å lære eierne hvordan bilen skal betjenes. Blant annet, sier de, er det en god ide å ta ut nøkkelen når man forlater bilen. (Skulle mene det ja).
Trafikksikkerhets-myndighetene sier på sin side at de så langt har rapporter om 364 ulykker som kan spores til denne tendensen, med til sammen 159 skader og fem dødsfall. Myndighetene skal fortsette å sjekke denne konstruksjonsdetaljen på flere biler enn de som Chrysler nå skal kalle inn – det dreier seg om modeller bygget mellom 1993 og 1998. I tillegg til disse problemene har Chrysler flere rettssaker rettet mot seg, der dette fenomenet også er i sentrum. Advokatene sier at det er en Jeep-svakhet at gearstangen registreres i Park mens den står midt mellom park og revers.