-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mercedes gir gass
Mercedes innser at fremtiden er elektrisk. Nå fremskynder de planene som ble lansert for et halvt år siden.

Da Mercedes presenterte sitt sub-brand EQ for elektriske biler i Paris, lovte de ti rene elbiler innen 2025.
Men endringene skjer raskt i bilindustrien, og nå, et halvt år etter utstillingen, forteller de at planene skal fremskyndes med tre år. Det nye målet er ti elbiler innen 2022.
– Vi vil være i front på snuoperasjonen innen bilindustrien, sa styreformann Manfred Bischoff på Daimlers generalforsamlingen i Berlin.
Han la til at gruppen må ta ytterligere fundamentale grep for fortsatt å oppnå fremtidig suksess når industrien skal omstille seg til el-drevne og autonome biler.
Bakgrunnen for de nye planene er nyvinninger innen batteriteknologi de siste årene, så vel som mer generøse insentiver for elbiler, spesielt i Kina.
I tillegg kommer det langt strengere utslippskrav fremover, spesielt i Europa.
Ifølge Bloomberg slet Mercedes i 2016 med å oppnå et flåteutslipp på 123 g/km CO2 i Europa grunnet en lineup som i stor grad består av store, drivstofftørste modeller. Innen 2021 må flåteutslippet ned i 100 gram for å unngå dyre bøter.
Mercedes har i dag kun én elbil basert på B-serien, men en ny SUV på størrelse med GLC skal bli den første virkelige volumselgeren med stjerne i grillen. Bilen skal bygges i Bremen med produksjonsstart i 2018.
De øvrige elbilene vil inkludere sedaner og flere SUV-er. Det vil også komme nyttekjøretøy, inkludert en elektrisk utgave av neste generasjon Sprinter og en distribusjonsbil.
Kjøretøyene skal bygges på "skateboard"-plattformer med batterier i gulvet og motor på én eller begge aksler.