-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
25 flasker vin per mil
Prince Charles bruker dårlig engelsk vin som drivstoff på sin gamle Aston Martin.

Biologisk
Engelske Daily Mail gjorde en nøye gjennomlesning av Prince Charles Annual Review 2007/2008 og oppdaget at det så ut som om prinsen brukte engelsk vin som drivstoff på sin gamle Aston Martin.
Bilen er en ganske praktfull Aston Martin DB 6 Volante – nesten 40 år gammel, som han fikk i 21-års presang av sin mor. Men frem til nå er det bare lukten av Castrol R som har vært spesielt særpreget. Nå altså også lukten av dårlig vin.
Det viser seg altså å være et ledd i prinsens øko-hverdag. Hans kommunikasjons-sekretær, Paddy Harveson, kunne fortelle at prinsens husholdning brukte svært mye biodrivstoff.
Jaguaren, Audien og Range Roveren gikk alle sammen på biodiesel som var fremstilt av brukt matolje. Men Aston Martinen likte dårlig diesel, så den brukte et biodrivstoff som, viser det seg, er basert på engelsk overskuddsvin.
For kloden
Dette er ikke vin som er etterlatt som slanter på karaflene etter større fester i Clarence House eller på Highgrove, men produksjon fra engelske vingårder som er av såpass elendig kvalitet, samtidig som mengden overstiger landets lovlige produksjonskvote. Den går derfor til produksjon av teknisk sprit, eller – som her – til biodrivstoff.
Bilen vinen blir brukt på brukes ikke mye. Den tas bare frem på sommeren og man regner med at rundt 500 km er det den blir kjørt hvert år. Men noen har regnet ut at med det man får ut av denne vinen vil forbruket ligge på rundt 25 flasker pr. mil.
Denne bioetanolen koster prinsen £1.10 – bare litt under pumpeprisen på blyfri super. Men han gjør ikke dette for å spare penger, men for å spare kloden.
CO2-reduksjon
For så viser det seg lenger ned i årsrapporten at den prinselige husholdningen er så opptatt av å redusere CO2-avtrykket sitt, at de også jobber for å få ned – for eksempel – kufjertingen. Nå blir kuene foret med spesielle gressorter og ikke med kornplanter, for dette er visstnok med på å få ned dyrenes gassproduksjon.
Alt dette har gjort at den prinselige husholdningen har redusert CO2-avtrykket sitt med 18 prosent, men totalen ligger fremdeles på litt over 3.000 tonn pr. år. Ikke minst på grunn av alle reisene Prins Charles og frue gjennomfører – ikke mindre enn 60.000 km i fjor i følge årsrapporten.
Hans Kongelige Underlighet (som engelske aviser kaller ham: His Royal Oddness) har forpliktet seg til å senke dette utslippet, og da er kuene med i regnskapet, med 25 prosent innen 2012.