-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Opel i linsen
Opel GT har fascinert mange flere enn dem som valgte den til "Car of the Show" i Genève denne våren. Nå sist er det katia_mi som har kastet seg over den.
Det ser ut som om dette startet med en kampanje som Virtual Identity – et byrå i Wien – skulle gjøre rundt Opels praktfulle GT-konsept.
De gikk videre til Russland og engasjerte Ekaterina Mishchenkova, kanskje bedre kjent som nett-person enn som fotograf. Selv om hun har tilbakelagt ganske mange fine ruter, og er medlem av Den Russiske Foreningen for Kunstfotografer.
Se også: Opel på innsiden
Men du møter henne lettere som katia_mi på alle plattformer der ute på nettet. Mye av det har preg av ren rosa-bloggang av typen:
«My friends, I'm absolutely conquered by new TOM FORD Orchid Soleil fragrance! This is surely your next ingredient for a witch's seduction! Only for passionate people who love to leave charmed captives in their full power!” etterfulgt av et nydelig bilde av flakongen.
Men jeg sier ikke at hun er en dårlig fotograf. Disse bildene, som ble noe av resultatet fra oppdraget, kan jeg se mange ganger.
Les også: Opel tilbake til mote
Hun har fått til et eller annet med spillet mellom levende kropper og denne bilen og hvordan man oppfatter moderne kunstuttrykk.
Max-bildet for meg er allikevel det uten bil. Der hun står med bare det røde dekket er herlig minimalistisk og ikke akkurat et uttrykk jeg venter fra et svært så utadvendt nett-tryne.
Mer enn en halv million Insta-følgere og nå bidrar Opel også, ved å gjøre henne «offisiell». Både bildene, og hennes bildetekster, kommer derfra.