-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Den enes død
.
Fra Rover til Lola
Når jeg forteller at Nick Stephenson plutselig bestemte seg for å gå fra Rover til Lola, blir vel sensasjonen møtt med et gigantisk gjesp. Men forsøk å følge med i timen, så skal jeg forklare hvorfor dette er verd en notis.

Lola er i dag en av bransjens høyest respekterte leverandører av racer-bil chassiser. Lola er med i CART, der de furnerer to ledende team: Chip Ganassi og Newman/Haas. De er også med i sportscar-klassen igjen med sin meget radikale B2K/10-modell (bildet). De er også FIA-utnevte eneleverandører av chassiser til Formel 3000-konkurransen, og til Indy Light.
At Stephenson dukker opp i dette selskapet tyder sterkt i retning av at Lola skal gjøre en Lotus og se på mulighetene for å bygge ekstreme produksjonsmodeller. For det er produksjonsmann han er. En av dette husets helter, han var Rovers høyeste sjef for design og konstruksjon, var mannen bak Rover 75 og hadde ansvaret for så forskjellige biler som den kommende Mini og den nye Freelander. En av de få engelskmennene som klarte å jobbe sammen med BMW-hordene, og til og med vinne deres respekt.
En av de mange gode kvalitetene hos ham er at han ikke bruker lang tid på å få ut fingeren, vi regner med andre ord med kjappe signaler på hvilken retning dette bærer hen.
Av Jon Winding-Sørensen