-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Den enes død
.
Fra Rover til Lola
Når jeg forteller at Nick Stephenson plutselig bestemte seg for å gå fra Rover til Lola, blir vel sensasjonen møtt med et gigantisk gjesp. Men forsøk å følge med i timen, så skal jeg forklare hvorfor dette er verd en notis.
Lola er i dag en av bransjens høyest respekterte leverandører av racer-bil chassiser. Lola er med i CART, der de furnerer to ledende team: Chip Ganassi og Newman/Haas. De er også med i sportscar-klassen igjen med sin meget radikale B2K/10-modell (bildet). De er også FIA-utnevte eneleverandører av chassiser til Formel 3000-konkurransen, og til Indy Light.
At Stephenson dukker opp i dette selskapet tyder sterkt i retning av at Lola skal gjøre en Lotus og se på mulighetene for å bygge ekstreme produksjonsmodeller. For det er produksjonsmann han er. En av dette husets helter, han var Rovers høyeste sjef for design og konstruksjon, var mannen bak Rover 75 og hadde ansvaret for så forskjellige biler som den kommende Mini og den nye Freelander. En av de få engelskmennene som klarte å jobbe sammen med BMW-hordene, og til og med vinne deres respekt.
En av de mange gode kvalitetene hos ham er at han ikke bruker lang tid på å få ut fingeren, vi regner med andre ord med kjappe signaler på hvilken retning dette bærer hen.
Av Jon Winding-Sørensen