-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Den enes død
.
Fra Rover til Lola
Når jeg forteller at Nick Stephenson plutselig bestemte seg for å gå fra Rover til Lola, blir vel sensasjonen møtt med et gigantisk gjesp. Men forsøk å følge med i timen, så skal jeg forklare hvorfor dette er verd en notis.
Lola er i dag en av bransjens høyest respekterte leverandører av racer-bil chassiser. Lola er med i CART, der de furnerer to ledende team: Chip Ganassi og Newman/Haas. De er også med i sportscar-klassen igjen med sin meget radikale B2K/10-modell (bildet). De er også FIA-utnevte eneleverandører av chassiser til Formel 3000-konkurransen, og til Indy Light.
At Stephenson dukker opp i dette selskapet tyder sterkt i retning av at Lola skal gjøre en Lotus og se på mulighetene for å bygge ekstreme produksjonsmodeller. For det er produksjonsmann han er. En av dette husets helter, han var Rovers høyeste sjef for design og konstruksjon, var mannen bak Rover 75 og hadde ansvaret for så forskjellige biler som den kommende Mini og den nye Freelander. En av de få engelskmennene som klarte å jobbe sammen med BMW-hordene, og til og med vinne deres respekt.
En av de mange gode kvalitetene hos ham er at han ikke bruker lang tid på å få ut fingeren, vi regner med andre ord med kjappe signaler på hvilken retning dette bærer hen.
Av Jon Winding-Sørensen