-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Enda en Rover-frier
BMWs Rover-historie er enda ikke slutt. Nå er en ny kjøper-gruppe på banen, med en forsiktig backing fra den engelske regjering.

Det hele er svært løst enda, men med seg har han åpenbart et par store forhandlergrupper i England, en mangemillionær som heter John Hemmings, som tilhører det liberale partiet i Birmingham – der fabrikkene ligger, og handelsminister Stephen Byers – som har enormt behov for å komme ut av denne pinlige historien uten alt for mange egg i fleisen.
Det later til at Towers i større grad enn Alchemy, går inn for storvolum-produksjon, og dermed får han selvfølgelig også automatisk fagforeningene med seg. Hva det derimot ikke blir sagt noe om er hvordan de skal få markedet, som til nå ikke har akseptert Rovers personbilprodukter i særlig grad, til å snu.
Men både Land Rover (som later til å ende hos Ford) og MG kunne fortelle om store salgsøkninger i årets første kvartal.
Av Jon Winding-Sørensen, Bilnorge.no