-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS
Enda en Rover-frier
BMWs Rover-historie er enda ikke slutt. Nå er en ny kjøper-gruppe på banen, med en forsiktig backing fra den engelske regjering.

Det hele er svært løst enda, men med seg har han åpenbart et par store forhandlergrupper i England, en mangemillionær som heter John Hemmings, som tilhører det liberale partiet i Birmingham – der fabrikkene ligger, og handelsminister Stephen Byers – som har enormt behov for å komme ut av denne pinlige historien uten alt for mange egg i fleisen.
Det later til at Towers i større grad enn Alchemy, går inn for storvolum-produksjon, og dermed får han selvfølgelig også automatisk fagforeningene med seg. Hva det derimot ikke blir sagt noe om er hvordan de skal få markedet, som til nå ikke har akseptert Rovers personbilprodukter i særlig grad, til å snu.
Men både Land Rover (som later til å ende hos Ford) og MG kunne fortelle om store salgsøkninger i årets første kvartal.
Av Jon Winding-Sørensen, Bilnorge.no