-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Enda en Rover-frier
BMWs Rover-historie er enda ikke slutt. Nå er en ny kjøper-gruppe på banen, med en forsiktig backing fra den engelske regjering.

Det hele er svært løst enda, men med seg har han åpenbart et par store forhandlergrupper i England, en mangemillionær som heter John Hemmings, som tilhører det liberale partiet i Birmingham – der fabrikkene ligger, og handelsminister Stephen Byers – som har enormt behov for å komme ut av denne pinlige historien uten alt for mange egg i fleisen.
Det later til at Towers i større grad enn Alchemy, går inn for storvolum-produksjon, og dermed får han selvfølgelig også automatisk fagforeningene med seg. Hva det derimot ikke blir sagt noe om er hvordan de skal få markedet, som til nå ikke har akseptert Rovers personbilprodukter i særlig grad, til å snu.
Men både Land Rover (som later til å ende hos Ford) og MG kunne fortelle om store salgsøkninger i årets første kvartal.
Av Jon Winding-Sørensen, Bilnorge.no