-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Rover-eier Alchemy:
De som ikke klarte å lage gull
Ville du satt pengene dine i et selskap som lovet kjapp og høy inntjening og som kalte seg selv Alchemy? Var ikke alkemistene de gamle gull-skaperne som aldri fikk til det de lovte?
På den annen side: Jon Moulton har gjort en del riktige ting før. Det er han som startet Alchemy-gruppen, og han har hatt en viss kontakt med bil. For det første kjører han en gammel Mini med nedfellbart tak – nå har han kjøpt en hel flåte av dem, og produksjonskapasitet for millioner flere. Han har også vært styreformann for Brands Hatch, og har vel sett en og annen bil kutte svingene. Utdannet kjemiker, men med et renommé som en original, hvis eneste genuine interesse er å tjene penger, så diskret som mulig, Han backes av de største og mest solide investorene som finnes, og har utviklet en egen teft for å kjøpe opp firmaer på kanten av stupet, og gjøre penger på det.
Hvilket selvfølgelig gjør fagforeningene i Birmingham-området nervøse. 1.500 arbeidsplasser ser ut til å være det maksimale av hva en oppegående Rover-fabrikk vil behøve. Men egentlig er det vel ingen som tror på noen gjenfødelse av merket. Blir det penger av dette, blir det av slaktet, sier en kynisk observatør.
Av Jon Winding-Sørensen