-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Rover-eier Alchemy:
De som ikke klarte å lage gull
Ville du satt pengene dine i et selskap som lovet kjapp og høy inntjening og som kalte seg selv Alchemy? Var ikke alkemistene de gamle gull-skaperne som aldri fikk til det de lovte?
På den annen side: Jon Moulton har gjort en del riktige ting før. Det er han som startet Alchemy-gruppen, og han har hatt en viss kontakt med bil. For det første kjører han en gammel Mini med nedfellbart tak – nå har han kjøpt en hel flåte av dem, og produksjonskapasitet for millioner flere. Han har også vært styreformann for Brands Hatch, og har vel sett en og annen bil kutte svingene. Utdannet kjemiker, men med et renommé som en original, hvis eneste genuine interesse er å tjene penger, så diskret som mulig, Han backes av de største og mest solide investorene som finnes, og har utviklet en egen teft for å kjøpe opp firmaer på kanten av stupet, og gjøre penger på det.
Hvilket selvfølgelig gjør fagforeningene i Birmingham-området nervøse. 1.500 arbeidsplasser ser ut til å være det maksimale av hva en oppegående Rover-fabrikk vil behøve. Men egentlig er det vel ingen som tror på noen gjenfødelse av merket. Blir det penger av dette, blir det av slaktet, sier en kynisk observatør.
Av Jon Winding-Sørensen