-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS
Rover-eier Alchemy:
De som ikke klarte å lage gull
Ville du satt pengene dine i et selskap som lovet kjapp og høy inntjening og som kalte seg selv Alchemy? Var ikke alkemistene de gamle gull-skaperne som aldri fikk til det de lovte?
På den annen side: Jon Moulton har gjort en del riktige ting før. Det er han som startet Alchemy-gruppen, og han har hatt en viss kontakt med bil. For det første kjører han en gammel Mini med nedfellbart tak – nå har han kjøpt en hel flåte av dem, og produksjonskapasitet for millioner flere. Han har også vært styreformann for Brands Hatch, og har vel sett en og annen bil kutte svingene. Utdannet kjemiker, men med et renommé som en original, hvis eneste genuine interesse er å tjene penger, så diskret som mulig, Han backes av de største og mest solide investorene som finnes, og har utviklet en egen teft for å kjøpe opp firmaer på kanten av stupet, og gjøre penger på det.
Hvilket selvfølgelig gjør fagforeningene i Birmingham-området nervøse. 1.500 arbeidsplasser ser ut til å være det maksimale av hva en oppegående Rover-fabrikk vil behøve. Men egentlig er det vel ingen som tror på noen gjenfødelse av merket. Blir det penger av dette, blir det av slaktet, sier en kynisk observatør.
Av Jon Winding-Sørensen