-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Volvo for Kina
Volvo har startet produksjonen av en ny spesialmodell for Kina, selvsagt med lang akselavstand.

Det er S60L som nå går på samlebåndet, men vi må vente til bilutstillingen i Guangzhou åpner 21. november med å få se den i profil.
Produksjonen skjer ved Volvos nye fabrikk i Chengdu, og modellen skal – i det minste foreløpig – kun selges i Kina.
Kina er i ferd med å bli Volvos andre hjemland etter at Geely kjøpte den svenske produsenten fra Ford i 2010.
LES OGSÅ: Volvo bygger fabrikk i Kina
Volvo har hatt en strålende salgsutvikling i Kina, hittil i år er økningen 40 prosent sammenlignet med samme periode i fjor. De mest populære modellene der er S60 og XC60.
Suksess i Kina er et must om Volvo skal nå sitt salgsmål på 800.000 biler globalt innen 2020, opp fra drøye 420.000 i 2012.
Volvo bygger ytterligere en ny fabrikk i kinesiske Daqing som skal åpnes i 2014, og de har allerede sin egen motorfabrikk i Zhangjiakou som skal supplere drivlinjer til de to fabrikkene.
I dag bygger Volvo kun biler for det lokale markedet i Kina, men de utelukker ikke at eksport kan bli aktuelt på sikt.