-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dagens Ford-Mål:
10% m.a. i Tyskland
Ford i Europa dukker stadig opp med nye mål og rammer. Det er nok snart på tiden for slike som oss å legge dem inn i en database, slik at vi kan kontrollere dagens mot foregående når en ny dukker opp. 10% markedsandel i Tyskland innen 2003 er julens mål.

I England er det jo enda verre, men der har man tatt dramatiske grep, og lagt ned det meste av bilproduksjon. I Tyskland blir Köln fabrikken kraftig modernisert, men fremdeles er det ikke klart hva man skal produsere hvor i Tyskland. Volvoene skal produseres hvor? Og når Mazda kommer til Europa, hvor skal de monteres?
Men Rolf Zimmermann, sjef for Ford i Tyskland, og nestsjef i Europa sier nå at Ford i Tyskland vil tape mindre enn de gjorde i fjor (i første halvår tapte de nesten 100 mill. mark) og at de skal komme på svart neste år.
Han tilføyer også at Ford skal tilbake på minst 10% markedsandel i Tyskland i 2003 (fra ca. 7% i år). Til Berliner Zeitung kommer han til slutt med en merkelig bemerkning om at Ford nå skal konsentrere seg om kjerneproduktene, Fiesta, Focus, Mondeo og Transit, før de sklir ut i retning av coupéer og cabrioleter for eventuelt å piffe opp Fords noe sedate image.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no