-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
EU-smekk til Opel
Etter at Volkswagen fikk 90 millioner Euro i bot for å ha begrenset sine italienske forhandleres mulighet til å selge fritt, er turen nå kommet til Opel. Og flere bilfabrikker står for tur.

Boten fikk de fordi de hadde lagt obstruksjoner i veien for videre-eksport av nye biler til andre land i Europa – og hva skal man da med frihandels-område?
Hvorfor du eller jeg eller en mengde engelskmenn vil kjøpe Opel i Nederland? Fordi der er prisen før skatt og avgift 20% lavere enn på andre europeiske markeder.
Europa-kommisjonen har sjekket praksisen til denne GM-eide filialen siden september 1996, og det har faktisk kommet flere skriftlige advarsler også, uten at Opel NV ser ut til å ha reagert.
Opels folk ville ikke kommentere oppmerksomheten da den kom. En anke ville ikke overraske.
Og imens venter DaimlerChrysler, Peugeot og Renault på at det skal tas beslutning om hvordan det skal reageres på deres uregelmessigheter i samme retning.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no