-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lambo overtar VW Italia
Nå blir det seriøst i SanAgate, nær Bologna. Ikke bare skal de bygge Lamborghini der, nå overtar de også den italienske Volkswagen-importøren.

Lamborghini er en bilfabrikk, heleid av Audi, som er heleid av Wolfsburg, siden 1998. De bygger noe over 200 biler i året og omsetter for noe over 50 millioner Euro.
Nå skal det dannes et italiensk holdingselskap, Automobili Lamborghini Holding som også skal eie Autogermana. Det betyr blant annet at nå skal vi ikke lenger få vite hvor mange penger Lamborghini taper. Det vil nok bli ført et konsolidert regnskap for holding-selskapet, slik at importørenes fortjeneste til en viss grad går med på å betale for produsentens underskudd. Dermed blir også store deler av det store investeringsprogrammet for Lamborghini bedre skjult.
Nå ligger det ikke noe skummelt under dette. Det er en typisk VW-politikk å la denne type operasjoner være selvstendige utenlandske virksomheter. I Spania er det allerede gjennomført at Skoda, AUDI og VW-virksomheten er lagt under Seat. Og det man tjener der blir investert i den nasjonale operasjonen igjen, og ikke hentet hjem til Nord-Tyskland.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no