-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Volvo øker produksjonen
Det er selvfølgelig en naturlig reaksjon på en ny sjef som skal øke salget, at han må få et økende antall produkter å selge. Så nå skal Volvo Cars investere.

Belgia får mest, Ghent-kapasiteten skal dobles, fra 160.000 til 325.000 biler årlig, og det skal ansettes 1800 flere personer der. I Gøteborg, der man skal konsentrere seg om de store modellene, skal kapasiteten opp i 230.000 enheter (fra 170.000) og der skal det ansettes 800 nye.
Dette betyr også at det er Ghent som får de fleste kronene, 3,5 av de 4,5 skal gå dit.
I tillegg til disse to fabrikkene fremstilles Volvo i Thailand, malaysia og Sør Afrika, og fremdeles ved NedCar fabrikken i Nederland. Men siden den skal overlates til Mitsubishi med partners er det nødvendig for Volvo å finne et alternativt produksjonssted for sine minste modeller. Vi skulle da tro at overkapasitets-Ford hadde et eller annet attraktivt tilbud?
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no