-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Møller Bil Hvam:
Daglig leder
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Volvo øker produksjonen
Det er selvfølgelig en naturlig reaksjon på en ny sjef som skal øke salget, at han må få et økende antall produkter å selge. Så nå skal Volvo Cars investere.

Belgia får mest, Ghent-kapasiteten skal dobles, fra 160.000 til 325.000 biler årlig, og det skal ansettes 1800 flere personer der. I Gøteborg, der man skal konsentrere seg om de store modellene, skal kapasiteten opp i 230.000 enheter (fra 170.000) og der skal det ansettes 800 nye.
Dette betyr også at det er Ghent som får de fleste kronene, 3,5 av de 4,5 skal gå dit.
I tillegg til disse to fabrikkene fremstilles Volvo i Thailand, malaysia og Sør Afrika, og fremdeles ved NedCar fabrikken i Nederland. Men siden den skal overlates til Mitsubishi med partners er det nødvendig for Volvo å finne et alternativt produksjonssted for sine minste modeller. Vi skulle da tro at overkapasitets-Ford hadde et eller annet attraktivt tilbud?
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no