-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Storveis fra Hyundai
Hyundai har også bygget luksus i gamle dager. Grandeur het toppmodellen. Nå er den gjenoppfrisket – fabrikkens egen restomod.
Det begynner å bli vanlig å bygge batterielektrisk drivlinje inn i klassiske biler. Men her har Hyundai gått enda lenger.
De har tatt utgangspunkt i en av sine klassikere, redesignet den – men med veldig klare spor fra originalen, og så lagt inn en moderne drivlinje.
De har gjort det en gang før med den gamle Ponyen som de gjorde helt ny.
Grandeur er en bil fra den andre enden av skalaen. Flaggskipet kom i 1986 og levde inntil det ble erstattet av noe enda mer pompøst, Dynasty, i 1996.
Den bilen de har tegnet på nytt, og som de viser nå, er egentlig ganske trofast mot de kantete linjene og den dominerende fronten til originalen. Det er innvendig de store endringene er gjort for du kan trygt kalle det nye interiøret for ganske moderne.
Nesten til det parodiske.
Eller hva med en skjerm som omformes til tangenter slik at du kan sitte og spille piano mens du venter på grønt i gatekrysset?
Det skjer masse på dashbordet, en stor samling digitale instrumenter foran føreren og en stor infotainment-skjerm i tillegg til keyboard-skjermen.
Så har du mer ‘accent’ lys i interiøret enn du trodde var mulig, og både utvendig og innvendig er pixel-lys brukt med masse fantasi. Du kan i realiteten spille animasjoner fra baklysene dine.
Ganske distraherende i trafikken skulle jeg tro.
Hyundai sier ikke et ord om drivlinje, bortsett fra at den er elektrisk.
Vi trenger egentlig ikke vite noe heller. Dette er bare et eksempel på hva designerne kan slappe av med når de går litt tilbake i arkivene.