-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Utfordrer Audi og Lexus
Her er en av nyhetene de som besøker Detroit-utstillingen kan se nærmere på fra neste uke.
Verano skal barnet hete, og den er Buicks tredje nye modell i løpet av de tre siste årene. Den betegnes som kompakt luksus, og det betyr i størrelse et sted mellom Golf og Passat, for å sammenligne med biler vi kjenner bedre på våre breddegrader.
Den skal ikke bli handelsvare før i fjerde kvartal 2011, og da selvsagt som 2012-modell.
Velutstyrt
Buick har høyere image enn Chevrolet, og Verano følger opp den tradisjonen ved å by på mer luksus og mer sikkerhet enn konkurrentene i klassen. For eksempel har den 10 kollisjonsputer og du kan velge tilbehør som oppvarmet ratt og avanserte audiosystemer.
Standard motor blir en 2,4-liters Ecotec rekkefirer koblet til en 6-trinns automatkasse. Den byr 177 hk og et maks dreiemoment på 230 Newtonmeter.
Null til hundre kan foretas på drøye åtte sekunder og snittforbruket er oppgitt til 0,76 liter på mila – ikke direkte imponerende i europeisk sammenheng.
Buick sier at de på et senere tidspunkt vil lansere en 2-liters turbomotor som alternativ.
Rekruttering
- Verano gir oss en glimrende anledning til å tiltrekke oss en ny generasjon kunder som setter strenge krav til design, ytelser og teknologi, sier John Schwegman, ansvarlig for marketing hos Buick.
- Det er et smart valg som gir uvanlig høy grad av luksus i en kompakt sedan, og den vil utfordre direkte konkurrenter fra Audi og Lexus. Han nevner IS 250 og A3 som viktigste konkurrenter.
Blant attributtene Schwegman fremhever hos Verano er lekker design, luksuriøst interiør, god støydemping, en effektiv drivlinje og avansert teknologi.
Bilen kan kjøres på E85 eller vanlig blyfri bensin. De fysiske målene er 467 x 181 x 148 cm over en akselavstand på 268,5 cm. Vekten er 1497 kg.